Nega, lepota, zdravlje&интерпункција; prirodna kozmetika

Savršeni SHARME šampon

Čudotvorni šampon za regeneraciju kose u vidu lila sapuna bukvalno me je osvojio već nakon prvog pranja!
Za razliku od klasičnih šampona koji se sastoje od 70 – 80% vode, ovaj čvrsti šampon s aromom kupine je maksimalno obogaćen nežnim, aktivnim sastojcima.
Pored keratina i vitamina E, sadrži i hidrolat kamilice, ulje pšeničnih klica i saponifikovano kokosovo ulje. Ništa spektakularno reći će neki, baš kao što sam i ja prvo pomislila, pogotovo što sam uvek imala neki otpor prema čvrstim šamponima, misleći da to neće peniti kako treba, da će mi isušiti kosu, da je sigurno nezgodno za rukovanje… Verujte da sve navedeno nema veze s praksom, a tek koliko je nešto ovako minijaturno zgodnije poneti na putovanje umesto bočice šampona da ne govorimo!

Nedavno sam na stranicama jednog kataloga ekoloških proizvoda nabasala na ovaj šampon i tako poželela da ga isprobam. Kosa mi je inače već duže u očajnom stanju – farbana, s pramenovima, a i po tipu je inače suva, gusta, neukrotiva, a ravna, pa sam neprestano u potrazi za tim nekim super preparatima

Nakon što sam oprala kosu ovim sapunčićem pustila sam je da se prirodno osuši jer nisam imala vremena da se bavim stilizovanjem, a kad sam pošla na spavanje bila sam toliko umorna da se nisam ni setila da pogledam i prostudiram kako mi kosa izgleda. Kad sam se sutradan probudila i pokupila rukama kosu, bila sam najblaže rečeno oduševljena! Meka na dodir, svilena, lepršava… Očešljala sam je s lakoćom, bez uobičajenog zapinjanja, i videla da sad lepo pada (nače mi stoji kao slama), i ima sjaj zdrave kose. Iskidani površinski krajevi su se utopili u kosu i ne štrče, a moja paž frizura se konačno se talasa kako treba kad hodam, bez da sam isfenirana. Prosto nestvarno!
Dakle za one čija kosa vapi za regeneracijom, za one koji imaju neukrotivu, grivastu kosu, najtoplije preporuke za ovaj stvarno savršen proizvod!

Evo i spiska sastojaka:

Hidrolat kamilice sprečava pojavu ispucalih krajevva i opadanje kose, vraća joj sjaj. Sprečava perutanje, pruža efekat kondicioniranja, olakšava češljanje i stilizovanje.
Keratin prodire u dubinu vlasi popunjavajući praznine i oštećenja. Hidrira kosu.
Ekstrakt hmelja obavija dlaku zaštitnim filmom eliminišući oštećenja i popravljajući strukturu. Podstiče rast
Ulje pšeničnih klica jača kosu, zaglađuje vlasi, sprečava isušivanje, vraća priodni sjaj.
Tokoferol (vitamin E) je prirodni antioksidans. Pospešuje regeneraciju, štiti kosu od UV zračenja. Pomaže u jačanju korena, vraćanju tonusa kose.
Koko-glukozid i natrijum kokosulfat se koriste kao blagi i bezbedni deterdženti. Saponifikovano ulje kokosa tonira kožu temena, stimuliše mikrocirkulaciju.

2 мишљења на „Savršeni SHARME šampon

  1. Jaoj, pa divna recenzija i hvala ti puno! Već dugo se razmišljam oko tih čvrstih šampona i bukvalno sam mislila isto što i ti. E sad, znam da nemam neukrotivu i gustu kosu 😉 ali imam u porodici više njih koji će uživati u čvrstom sapunu! Hvala!

    Свиђа ми се

Постави коментар